Gazeta.pl Uniwersytet Warszawski Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Blog > Komentarze do wpisu
Język w wyszukiwarkach. Dlaczego użytkownicy szukają słów?
Autorka referatu skoncentruje się na języku reklam tekstowych zamieszczanych w wyszukiwarkach (reklam SEO I SEM). Postara się odpowiedzieć na pytanie, czego i jak szukają użytkownicy sieci?


Anna Bucoń - absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie pracuje na stanowisku junior brand managera w pionie internet Agory SA. Zajmuje się promocją serwisów lokalnych, gospodarczych i społecznościowych. W październiku 2008 r. pod opieką dr hab. Wiesława Sonczyka rozpoczęła przygotowania do pracy doktorskiej na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Zainteresowania naukowe: rozwój i funkcjonowanie mediów lokalnych (przede wszystkim serwisów www), szerko pojęta reklama (typu display, outdoor, w wyszukiwarkach).

Agora SA

piątek, 26 września 2008, annagumkowska

Polecane wpisy